کرمانشاه؛

افتخار آفرینی ورزشکاران کرمانشاهی

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کرمانشاه از کسب نشان نقره مسابقه های واترپلوی همبستگی کشورهای اسلامی توسط ورزشکار کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پیمان جاویدان گفت: تیم ملی واترپلوی ایران با حضور محمدجواد عباسی ورزشکار کرمانشاهی با سه پیروزی و یک تساوی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

جاویدان ادامه داد: تیم واترپلوی ایران در اولین مسابقه خود برابر آذرابیجان میزبان مسابقات قرار گرفت و با حساب 16 بر 10 صاحب برتری شد

 وی یادآوری کرد: تیم ایران در مسابقه دوم برابر عربستان صف آرایی کرد و توانست با حساب 11 بر 6 پیروز شود. رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کرمانشاه با بیان اینکه تیم ایران سومین مسابقه خود را برابر اندونزی برگزار کرد، گفت: در این رقابت ملی پوشان کشورمان توانستند 15 بر 7 حریف را شکت دهند.

جاویدان گفت: تیم ملی واترپلوی ایران در آخرین و حساس ترین مسابقه خود با ترکیه مسابقه داد و در پایان برابر این تیم 9 بر 9 مساوی شدند.

وی افزود: تیم های ایران و ترکیه در پایان مسابقات در امتیاز 10 برابر بودند اما تیم ترکیه با تفاضل گل 33+ قهرمان شد و تیم ایران نیز با تفاضل 11+ مقام دوم را کسب کرد. جاویدان در پایان خاطرنشان کرد: تیم های عربستان، آذربایجان و اندونزی نیز به ترتیب سوم تا پنجم شدند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار