کرمانشاه؛

تکمیل شدن ظرفیت کاروان‌های حج تمتع کرمانشاه

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه، با بیان اینکه ثبت نام از دارندگان فیش های حج تمتع از دو هفته پیش آغاز شده بود، افزود: ظرفیت کاروان های حج تمتع استان تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حامد دارابی مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه گفت: همه برنامه ریزی های لازم جهت اعزام زائرین به سرزمین وحی صورت پذیرفته است و برای همه کاروان‌ها، هتل اختصاص داده شده و معاینات پزشکی و آموزش زائران اهل سنت از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و آموزش کاروان های اهل تشیع نیز از دهه سوم ماه مبارک رمضان عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران نیز در سال جاری با عنایت به تجربیات سال های قبل برنامه ریزی لازم را جهت ارائه خدمات شایسته به حجاج خواهد داشت و به همین منظور در حج امسال دو بیمارستان در کنار درمانگاه های دو شهر مکه و مدینه و مطب‌ها در هتل‌های مختلف شهر مکه نیز به زائرین خدمات ارائه خواهند نمود.

  دارابی گفت: هزار زائر حج تمتع 96 استان کرمانشاه در قالب هفت کاروان، شامل سه کاروان اهل سنت و چهار کاروان شیعه، از 27 مرداد ماه و از طریق ایستگاه پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.