کرمانشاه؛

مراقبت دفاتر زیارتی غیرمجاز باشید

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از مردم خواست مراقب دفاتر زیارتی غیرمجاز باشند و از تشکیل پرونده برای پنج دفتر غیرمجاز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش جودکی با اشاره به فعالیت برخی از دفاتر و شرکت‌های زیارتی غیرمجاز، گفت: این مراکز بدون داشتن مجوز از سازمان حج و زیارت فعالیت دارند و بعضا دفاتر رسمی نداشته و گاهی به صورت خانگی فعالیت می‌کنند و با شیوه‌هایی مانند پخش تراکت و ... برای خود تبلیغ می‌کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت‌های زیارتی گاهی پول کمتری از مردم می‌گیرند و به این شیوه آنها را جذب می‌کنند، یادآوری کرد: این مراکز در عوض نمی‌توانند امنیت مسافران خود را در خارج از کشور و بین راه تامین کنند و باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مسافرین می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر عدم تامین امنیت بین راه و کشور مقصد، گاهی هتلی که این شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند هم مورد وثوق نیست.

جودکی از برخورد جدی با این مراکز غیرمجاز خبر داد و خاطرنشان کرد: گشت‌های ویژه بازرسی از دفاتر زیارتی با همکاری حج و زیارت استان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: مردم هم می‌توانند اگر تخلفی مشاهده کردند با شماره پیامک 300000135 تعزیرات حکومتی در میان بگذارند و یا به حج و زیارت استان اطلاع دهند.

به گفته این مسئول، تاکنون مواردی از تخلف این دفاتر زیارتی غیرمجاز در استان شناسایی و برای پنج مورد پرونده تشکیل شده است.

جودکی گفت: خود مردم هم باید صرفا از دفاتر مجاز خدمات بگیرند که لیست آنها توسط سازمان حج و زیارت برای همه استان‌ها اعلام شده است.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.