سامسونگ بازهم صدای کاربرانش را درآورد

کاربران و دارندگان گلکسی S8 از دردهای چشمی پس از استفاده از اسکنر چشم شکایت کردند.

آیاGalaxy S8 خطرناک است؟ شکایت کاربران از تکنولوژی جدید
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکایت کاربران گلکسی S8 بر اثر دردهای چشمی پس از استفاده از قابلیت اسکنر چشم خبر داغ دنیای فناوری در حوزه گوشی های هوشمند است که بلافاضله در رسانه ها منشتر شد.

سامسونگ که پس از اتفاقات ناگوار نوت 7 تمام تلاش خود را به کار برد تا شاید آبروی از دست رفته اش را با عرضه گلکسی S8 بازگرداند اما تنها پس از دوماه با شکایت کاربران مواجه شد.

صاحبان گوشی هوشمند پس از استفاده از اسکنر عنبیه احساس درد شدید در ناحیه چشم و سرگیجه را تجربه کرده اند و این امر باعث شد تا گمانه زنی ها برای بازگشت کاربران به اسکنر اثر انگشت قوت بگیرد.

اگر چه شرکت کره جنوبی این فن آوری را ایمن تلقی کرده است اما مطالعات نشان داده اند که پروتئین موجود در لنز چشم به اشعه مادون قرمز مورد استفاده در بیومتریک بسیار حساس است و قرار گرفتن در معرض آن می تواند منجر به آب مروارید شود.

یادآوری می شود؛ شرکت کره ای سامسونگ پس از انفجار پی در پی باتری های نوت 7 تولید آن را متوقف کرد و با طراحی جدید، گلکسی S8 را روانه بازار گوشی های هوشمند کرد. طراحان کوشیدند تا با قابلیت های مختلف از جمله حسگر عنبیه چشم تلخی های نوت 7 را از ذهن کاربران دور کنند.

احساس درد در ناحیه چشم پس از استفاده از اسکنر چشم واکنش های بسیاری را از سوی کاربران به دنبال داشته است و برخی گفته اند دیگر از سامسونگ استفاده نخواهند کرد.

باید منتظر ماند و دید که مسئولان سامسونگ چه عکس العملی در خصوص این مشکل نشان می دهند.

گفتنی است؛ علی‌رغم این ادعای کاربران، گفته می‌شود سامسونگ قبلا در خصوص استفاده این اسکنر هشدار داده بود.
 
آیاGalaxy S8 خطرناک است؟ شکایت کاربران از تکنولوژی جدید 
 
آیاGalaxy S8 خطرناک است؟ شکایت کاربران از تکنولوژی جدید 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار