اصفهان؛

توزیع 300 بسته غذایی طرح ملی همای رحمت در بادرود

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود از توزیع 300 بسته غذایی طرح ملی همای رحمت در بادرود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی کفاشی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر بادرود همانند سال‌های گذشته به تأسی از سیره زندگی حضرت علی (ع) و ترویج فرهنگ این امام همام و همچنین با استفاده از توان اعضا داوطلب، خیرین و کارکنان خدوم این جمعیت اقدام به اجرای همای رحمت در ماه رمضان کرده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها هرساله همزمان با ماه مبارک رمضان و به‌ منظور ارائه کمک به خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیرین در جهت دستگیری از نیازمندان کم برخوردار و محرومین جامعه طرح ملی همای رحمت را با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار نیازمند آغاز کرد.

وی بیان کرد: امسال نیز تعداد 300 بسته غذایی به ارزش بیش از 350 میلیون ریال در بین نیازمندان و محرومین، بیماران صعب‌العلاج وزنان بی‌سرپرست آماده و در طول شب‌های ماه مبارک رمضان در سه نوبت توزیع شد.

کفاشی تصریح کرد: اعضای سازمان جوانان این جمعیت با همکاری و مشارکت داوطلبانه، توانسته‌اند همانند سال‌های گذشته در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح مؤثر باشند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.