ساری؛

کشف 473 میلیون ریالی سموم کشاورزی قاچاق در بابل

473 میلیون ریال سموم کشاورزی قاچاق در بابل کشف شد.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از کشف 4 هزارو 648 قوطی و پاکت سم کشاورزی قاچاق به ارزش 473 میلیون و680 هزار ریال در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در راستای مقابله با عاملان تهیه و توزیع انواع کالاهای خارجی قاچاق ، ماموران انتظامی این شهرستان از فعالیت یکی از عاملان عرضه انواع سموم کشاورزی قاچاق در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند .

سرهنگ جعفری گفت: ماموران با همکاری نمایندگانی از اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت ، معدن وتجارت در بازرسی از محل نگهداری سموم کشاورزی توسط این متهم موفق به کشف 4 هزارو 648 قوطی و پاکت انواع سموم کشاورزی خارجی قاچاق شدند .

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر473 میلیون و680 هزار ریال عنوان کرد و افزود: اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل ، و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی با اشاره به این که کالاهای قاچاق معمولا از کیفیت پایینی برخوردار بوده و ممکن است موجب ضرر به چرخه طبیعت نیز شوند از مردم خواست: از مصرف کالاهای قاچاق که از استاندارهای لازم برخوردار نیستند خودداری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار