مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز 23 خرداد ماه؛

از نقش داعش در افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی تا ضرورت برخورد جدی با مؤسسات اعتباری غيرمجاز

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از نقش داعش در افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی تا ضرورت برخورد جدی با مؤسسات اعتباری غيرمجاز و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز سه شنبه(بیست و سوم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و سوم خردادماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمات رسانی رایگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.


معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان گفت:کار مقاوم‌سازی و لاغرسازی ستون سوم اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) در حال انجام است و پس از اتمام کار ستون چهارم، پروژه ترفیع گنبد انجام می‌شود.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته خطوط درون شهری مترو تهران در شب‌های قدر خبر داد.


معاون اول قوه قضاییه گفت: باید ساز و کاری در کشور مهیا شود تا مردم بتوانند نقدینگی‌های خرد خود را در قالب تولید به جریان اندازند تا گرفتار مؤسسات اعتباری غیرمجاز نشوند.


رئیس آسیا و اقیانوسیه اجلاس ILO گفت: به واسطه مشکلات زیست محیطی جدی در منابع آب، پدیده ریزگرد‌ها و فرسایش خاک نیازمند بازنگری در سیاست‌های توسعه، اشتغال و مقابله با فقر هستیم.


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:نیروهای مشارکت مردمی باید در جهت افزایش ایمن سازی صندوق صدقات و شناسایی مشترکان صدقاتی که تمایل به پرداخت صدقه خود با آنی پرداخت دارند اقدامات لازم انجام دهند.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:مصوبه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما با توجه به حمله تروریستی داعش به مجلس، اتاق مورد نظر پلمپ شد و امضای آن به تاخیر افتاد.


رئیس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت برخورد قاطع و غیرقابل اغماض با عوامل مزدور گروه های تروریستی تاکید کرد.


سودجویان در برخی نقاط شمالی و جنوبی کشور، شبانه ساخت و ساز می‌کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار