کرمان؛

سفره‌های افطاری ساده در امامزادگان استان

مدیر روابط عمومی اوقاف کرمان گفت: در 40 امامزاده هر شب طرح افطار الصائمین اجرا می شود.

سفره‌های افطاری ساده در امامزادگان استان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ روح الله رستمی گفت: یکی از برنامه های مهم اداره کل اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان موضوع افطاری دادن به نیازمندان و صائمین در راستای عمل امینانه به نیات واقفان گرانقدر می باشد.

وی افزود: این طرح در راستای اجرای ویژه برنامه ضیافت الهی سازمان اوقاف و در قالب طرح افطار الصائمین در محل اماکن متبرکه، امامزادگان و مساجد اجرا می شود.

رستمی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی در 70 امامزاده و بقعه متبرکه کرمان تصریح کرد: امامزادگان استان در قالب این طرح با افطاری های ساده پذیرای روزه داران هستند و از ابتدای ماه رمضان سفره های ساده افطاری در بیش از 40امامزاده و بقعه متبرکه برپا شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توزیع افطاری های ساده و بی پیرایه گفت: اموری مانند افطاری ساده در شکل دادن به سبک زندگی اسلامی ودوری از تجملات گرایی تاثیر می گذارد.

مدیر روابط عمومی اوقاف کرمان تصریح کرد :در استان کرمان موقوفات متعددی وجود دارد که یکی از نیات آن مربوط به افطاری نیازمندان می باشد و اوقاف همزمان با لیالی قدر در جهت اجرای نیات واقفین خیر اندیش عمل می کند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار