پوتین: ترامپ را دوست دارم زیرا خواستار بهبود روابط با روسیه است

«ولادیمیر پوتین» دلیل علاقه خود به «دونالد ترامپ» را تلاش وی برای بهبود روابط روسیه و آمریکا بیان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایتارتاس؛ «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه، در مصاحبه با «الیور استون»، فیلم ساز آمریکایی، اظهار داشت: روسیه به رئیس جمهور آمریکا علاقه دارد زیرا وی از آمادگی خود برای بهبود روابط با مسکو سخن گفته است.

به تازگی بخش دیگری از مصاحبه اخیر پوتین با استون به زبان انگلیسی منتشر و در اختیار عموم قرار گرفته است که در آن رئیس‌جمهور روسیه نسبت به همتای آمریکایی خود ابراز علاقه می‌کند.

پوتین در همین راستا توضیح داد: بدون شک، ما دوستدار رئیس جمهور ترامپ بودیم و هنوز هم وی را دوست داریم. زیرا او به صورت عمومی اعلام کرد برای بهبود روابط میان آمریکا و روسیه آماده است. خبرنگاران کشورهای مختلف جهان سوالاتی را از ترامپ در این باره پرسیدند؛ پس از آن خبرنگاران بارها من را احاطه کردند و همان سوالات را از من نیز پرسیدند. در پاسخ به خبرنگاران گفتم: آیا شما با برقراری روابط خوب میان آمریکا و روسیه مخالفتی دارید؟

پوتین در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما منتظر ماندیم تا ببینیم چگونه در مقام عمل، روابط میان دو کشور بهبود پیدا خواهد کرد. ترامپ از بازسازی روابط اقتصادی و مبارزه مشترک علیه تروریسم سخن گفت. آیا این موضوع خوبی نیست؟

الیور استون در غالب یک مستند 4 بخشی، از سال 2015 تا فوریه 2017 ده ها مصاحبه با رئیس جمهور روسیه انجام داده است. قرار است این مصاحبه از 12 تا 15 ژوئن در برنامه «شو تایم تی‌وی» آمریکا نمایش داده شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار