ساری،

دو کشته و دو مصدوم در تصادف بین دو موتورسیکلت در بهنمیر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از کشته و مجروح شدن 4 نفر بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در شهرستان بابلسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا باقری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف شدید بین دو دستگاه موتورسیکلت در محور بهنمیر شهرستان بابلسر بلافاصله ماموران کلانتری بخش بهنمیر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: براثر این حادثه که بر اثر برخورد این دو دستگاه موتورسیکلت بایکدیگر به وقوع پیوست دو نفر از راکبان این موتورسیکلت ها به نام های "سیدابوالفضل – ت " و "امیر حسین- ج " به علت شدت جراحات و صدمات وارده در دم جان باختند.

سرهنگ باقری گفت: دو نفر دیگر از سرنشینان یا راکبان این دو موتورسیکلت نیز به شدت مجروح شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، از راکبان موتورسیکلت ها خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند و هرگز فراموش نکنند که استفاده از کلاه ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی ضامن حفظ سلامتی آنان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار