سازمان ملل: نمی‌توانیم به صورت مستقل کشته شدن ابوبکر بغدادی را تایید کنیم

سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد این سازمان درباره هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش اطلاعاتی در اختیار ندارد و از این رو نمی‌تواند این خبر را تایید کند.

سازمان ملل: نمی‌توانیم به صورت مستقل کشته شدن ابوبکر بغدادی را تایید کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد، روز جمعه اعلام کرد این سازمان نمی‌تواند از طریق منابع مستقل کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، را در حمله هوایی روسیه تایید کند.

وی افزود: «ما درباره کشته شدن بغدادی اطلاعاتی جز آنچه از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم در اختیار نداریم و بر این اساس نمی‌توانیم این خبر را به طور مستقل تایید کنیم.»

وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود در تلاش برای تایید اطلاعات مربوط به کشته شدن ابوبکر بغدادی در حمله هوایی 28 مه این کشور به حومه شهر رقه –پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش-- است.

بر اساس اعلام این وزارت‌خانه، در حمله هوایی روسیه  ماه مه به محل برگزاری نشست محرمانه داعش در رقه، 330 تروریست به هلاکت رسیدند که احتمالا سرکرده این گروه تروریستی در میان آن‌ها بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
آقای سخنگو خوب است شما زنده بودن بغدادی را تائید کنید ، چون شما عادت ندارید خبر بد بدهید .
شرم باد بر سازمانی که خودش را جهانی خطاب می کند و با دریافت رشوه از سعودی ها ، مجوز کشتار ملتی چون یمن را صادر می کند . و در قبال کشتار زن ها و کودکان بی گناه ، جرات محکوم کردن هم ندارد .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
قطعا کشته نشده . چون میخواند مخفیش کنند و از طرفی طومار داعش داره جمع میشه نمیخواند دست ملتها بیفته بهانه ای برای افکار عمومی دادند تا دنبال ابوبکر نگرده ذهن مردم . خودشون بعدا سر به نیستش میکنند .حالا زوده چون نیرو های داعش از هم میپاشند . مرگ ابوبکر دقیقا بعداز روزی خواهد بود که فایده ای برای آمریکا نداشته باشه . پس مرگ وی از طرف روسیه نخواهد بود بلکه آمریکا باید از این افتخار بهره رسانه ای ببره .
پس ......
ابدبکر به یک دلیل هنوز زنده هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اگه کشته شده بود الان جسدش برای دریافت جایزه دست امریکایی ها بود .
Netherlands
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
فکرمیکنم فهمیدن که توجیب سردار داره خفه میشه میخوان نجاتش بدن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پسخفه .اگه نمیتونی
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
قطعا کشته شده است وگرنه داعش فیلمی از زنده بودنش را نشان می داد ویا به حرف هم که شده بود چیزی می گفت
آخرین اخبار