عضو هیئت مدیره پرسپولیس:

بازیکنان با ورود به استقلال و پرسپولیس یک شبه ره صد ساله می روند

کاشانی معتقد است بازیکنان جدید با ورود به دو تیم بزرگ پایتخت یک شبه راه صد ساله می روند و به ستاره تبدیل می شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان جعفر کاشانی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در گفت و گو با رادیو تهران درباره ضرورت وجود باشگاه در فوتبال اظهار داشت: اگر باشگاه داشته باشیم کارها هدفمند و در چارچوب طرح های ملی برای رفع چالش ها استفاده خواهد شد. به دلیل نبود باشگاه ها کارها مقطعی است و چالش ها هم چنان ادامه دارد. ابتدا باید جایگاه و اهمیت ورزش در کشور مشخص شود و سپس زیر نظر مسئولان زیر ربط ورزش به بخش خصوص واگذار شود. 
وی ادامه داد: بازیکنانی که به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پا می گذارند باید جدا از مسائل فنی از نظر اخلاقی نیز دارای ویژگی هایی باشند تا این دو باشگاه که از سالیان گذشته تا کنون با سرمایه های اجتماعی قوی شکل گرفته اند در آینده دچار مشکل نشوند. باشگاه ها باید با فرهنگ خود زیرساخت ها را شکل دهند. 
کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا در فصل نقل و انتقلات  تمایل به خرید یک بازیکن گم نام و ارزان دارد و یا یک بازیکن گران و مشهور تصریح کرد: تیم به یکی دو ستاره احتیاج دارد. پرسپولیس هم از این قاعده مستثنا نیست. لزومی ندارد بقیه بازیکنان در حد ستاره باشند. همین جوان ها خودکار تا یک سال آینده رشد خواهند کرد زیرا با ورود به استقلال و پرسپولیس یک شبه ره صد ساله می روند.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار