کرمان؛

23برنامه کیفی در هفته قوه قضائیه در زرند اجرا خواهد شد

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده، 23برنامه کیفی در هفته قوه قضائیه در شهرستان زرند به اجرا در خواهد آمد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام محمود محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه این شهرستان اظهار داشت: هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای ارائه عملکرد وتبیین جایگاه و اهمیت دستگاه قضائی برای مردم است.

این مقام قضائی از استقرار میز مشاوره رایگان برای شهروندان زرندی در هفته قوه قضائیه در دادگستری زرند خبر داد وافزود:این مشاوره ها که با رویکرد اسلامی،حقوقی،علمی خواهد بود در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات حقوقی،قضائی مردم خواهد بود.

وی همزمانی هفته قوه قضائیه با ایام ماه مبارک رمضان را یک فرصت برشمرد وافزود:قضات با حضور وسخنرانی در مساجد از ظرفیت این ماه عزیز نهایت استفاده را در جهت بیان دستاوردهای قوه قضائیه و ارتقای آگاهی های حقوقی وقضائی جامعه را خواهند برد.

وی با بیان اینکه رضایتمندی عمومی از سیستم قضائی جزء اهداف مهم قوه قضائیه محسوب می گردد،عنوان کرد:در هفته قوه قضائیه قضات با حضور در مجالس و مساجد مختلف در سطح شهرستان بیش از گذشته پاسخ گوی مسائل ومشکلات مردم خواهند بود.

حجت الاسلام محمدی با اعلام اینکه برنامه های هفته قوه با گلباران قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهداء و نماینده ولی فقیه وامام جمعه این شهرستان آغاز خواهد شد،افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی،هنری،علمی همراه بامسابقات ورزشی با نام شهدای هفتم تیر ،محفل انس با قرآن کریم ازدیگر برنامه های این هفته خواهد بود

وی از برگزاری نشست مطبوعاتی با رسانه های این شهرستان در هفته قوه قضائیه خبر داد وعنوان کرد:بازدیداز ادارات ثبت اسناد ، پزشکی قانونی و اداره زندان این شهرستان در راستای بررسی مشکلات جزء برنامه های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار