کرمانشاه؛

برپایی دومین بازارچه خیریه "زنده باد مهربانی"

مدیر امور نماشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی دومین بازارچه خیریه "زنده باد مهربانی" به همراه دومین جشنواره "بژی" در کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بنفشه امامی‌نیا  مدیر امور نماشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه  اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه رمضان امسال نیز مانند سال گذشته  بازارچه خیریه زنده باد مهربانی به همراه دومین جشنواره بژی را خواهیم داشت که در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دو برنامه در روزهای پنجشنبه و جمعه (اول و دوم تیر) برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

مدیر امور نماشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه ساعت آغاز برنامه‌ها در هر روز دو روز را از ساعت 19 اعلام کرد و افزود: عواید فروش خیریه این نمایشگاه با همکاری موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی مهرآیینان مهر، برای کودکان سرطانی هزینه خواهد شد.

امامی‌نیا گفت: هنوز در حال واگذاری غرفه‌ها به متقاضیان برای بازارچه خیریه هستیم و تعداد دقیق غرفه‌ها مشخص نشده است.

وی از دو برنامه جانبی بزرگترین اجتماع کودکان کرمانشاه و اجرای سمفونی توسط خود کودکان سرطانی در حاشیه این جشنواره‌ها نیز خبر داد.

مدیر امور نماشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه اظهار کرد: قرار است هنرمندان و چهره‌های شاخص نیز در این جشنواره‌ها حضور داشته باشند.

به گفته امامی‌نیا این جشنواره‌ها با همکاری اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، نمایشگاه کرمانشاه، شهرداری و تعدادی از اسپانسرهای بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.