کی روش 4 بار پیشنهاد سرمربی گری بنفیکا و پورتو را رد کرده است/ رونالدو و مورینیو مهم ترین شاگردان سرمربی تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تاکنون در دوران مربی گری ام 4 بار پیشنهاد سرمربی گری تیم های اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا را رد کرده ام.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی‌روش که هفته گذشته توانست با پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال مقابل ازبکستان، با تیم کشورمان برای دومین بار متوالی به مسابقات جام جهانی راه یابد، در گفت‌وگو با هفته‌‌نامه پرتغالی «اکسپرسو»اظهار داشت: مسئولان باشگاه بنفیکا 2 بار برای سرمربی گری این تیم به من پیشنهاد دادند. یک با در سال 94 و بار دیگر پیش از شروع فصل 2009-2008 از بنفیکا پیشنهاد دریافت کردم.

وی در مورد سرمربی گری تیم پورتو بیان کرد: باشگاه پورتو هم قبل از جام جهانی جوانان 1991 و بار دیگر در سال 1996 که هدایت تیم مترو استارز آمریکا را بر عهده داشتم از من برای سرمربی گری تیم امید دعوت کرد.

در این گزارش از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان فردی یاد شده که ستارگانی چون لوئیس فیگو، ژائو پینتو و کریستیانو رونالدو زیر نظر وی کار کرده اند. از تیم های اسپورتینگ لیسبون، رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال به عنوان مهم ترین تیم های دوران سرمربی گری کی روش نام برده شده است. ضمن اینکه از دید این رسانه پرتغالی ژوزه مورینیو و فرناندو سانتوش هم  مهم ترین همکاران این مربی موزامبیکی الاصل هستند.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار