کرمانشاه؛

کرمانشاه در تدارک برگزاری بزرگترین جشنواره زیبایی اسب عرب و کرد

کرمانشاه این روزها در تکاپو برای برگزاری یکی از بزرگترین جشنواره های زیبایی اسب اصیل با عنوان جشنواره زیبایی اسب تاق بستان است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ستار الماسی رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه در خصوص برگزاری این جشنواره بزرگ و معتبر اسب ایرانی  گفت: این سومین جشنواره زیبایی اسب اصیل تحت عنوان جشنواره تاق بستان است که در دو بخش زیبایی اسب عرب و زیبایی اسب کرد برگزار می شود.

 این مقام مسئول در هیات سوارکاری استان کرمانشاه گفت: این جشنواره روزهای هفتم تا یازدهم تیر ماه سالجاری در محل استادیوم ورزشی 15 خرداد شهر کرمانشاه برگزار می شود.

 الماسی افزود: در این جشنواره روزهای هفتم تا نهم خرداد زیبایی اسب عرب و در روزهای دهم و یازدهم خرداد نیز نمایش زیبایی اسب اصیل کرد را خواهیم داشت.

 وی با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره ایرانی هستند، گفت: داوران برگزار کننده این جشنواره خارجی هستند و سطح کیفی داوری جشنواره بسیار بالاست.

 رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مشغول ثبت نام مالکین اسب ها برای حضور در این جشنواره هستیم و نحوه ثبت نام نیز صرفا از طریق لینک ثبت نام ارائه شده در سایت فدراسیون سوارکاری امکان پذیر است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.