ملی پوش کامپوند: به دنبال کسب مدال آسیایی هستم

امید طاهری گفت:تلاش می‌کنم خوشرنگ‌ترین مدال را در مسابقات تیراندازی با کمان آسیایی کسب کنم.

 به دنبال کسب مدال آسیایی هستمامید طاهری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛درباره وضعیتش برای شرکت در مسابقات آسیایی و مرحله سوم مسابقات جهانی تیراندازی با کمان تصریح کرد: مسابقات آسیایی حدود یک ماه دیگر به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد و تیم کامپوند برای شرکت در این رقابت ها آماده می شود که پس از آن مسابقات جهانی را در پیش داریم.

وی درباره سطح مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان در بخش کامپوند تصریح کرد: مرحله دوم مسابقات جهانی به میزبانی ترکیه در سطح بالایی برگزار شد و بیشتر کشورها با تیم کامل خود در این رقابت ها شرکت کردند. تیم کامپوند ایران هم با ترکیب چهار ورزشکار در مسابقات جهانی شرکت کرد.

ملی پوش کامپوند درباره عملکرد تیم کامپوند در این رقابت ها گفت: کمانداران کامپوند مرحله دوم مساباقت جهانی عملکرد خوبی داشتند و حتی یکی از کمانداران موفق شد به مرحله نیمه نهایی صعود کند اما با اندکی اختلاف از کسب مدال ناکام بود این را باید در نظر گرفت حریفش از برترین کمانداران جهان است و مدال های زیادی را در کارنامه اش دارد. 

پیشرفت کامپوند بانوان نتیجه برنامه ریزی فدراسیون است

وی درباره نتایجی که بانوان در چند مسابقه اخیر کسب کردند اظهار داشت: تیم باوان در چند وقت اخیر رشد قابل توجهی داشته است که این امر نتیجه برنامه های مدون فدراسیون برای تیرو کمان  بانوان است و با توجه به نتایجی که بانوان در مسابقات اخیر کسب کردند به نظر می رسد فدراسیون به هدفی که مد نظرش بوده رسیده است.اگر با همین روند ادامه داشته باشد می توان امیدوار بود در مسابقاتی که در پیش داریم بانوان کشور مان مدال کسب کنند.

وی درباره اینکه از نتایجش در مرحله مسابقات جهانی راضی بود بیان کرد:رکورد هایی که دراین رقابت ها زدم قابل قبول بود چون نسبت به دوره های گذشته افزایش داشت. دیگر کمانداران نیز رکورد های بالایی زدند. هدف از حضور ما دراین رقابتها آشنایی با رقبا و افزایش سطح رکوردها است تا برای مساباقت مهم تر آماده شویم.به زودی مساباقت آسیایی آغاز می شود و کسب مدال برای کمانداران در این رقابت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

رکورد کمانداران در مسابقات اخیر پیشرفت داشت

طاهری درپاسخ به این سوال که چرا تیم کامپوند برخلاف دوره های گذشته موفق به کسب مدال نمی شود عنوان کرد:تیم کامپوند افت نکرده است بلکه رکورد کمانداران در مسابقاتی که شرکت کرده اند رشد داشته است.همیشه نمی توان در همه رقابت ها روی سکو قرار گرفت بیشتر تیم های بزرگ این روند را طی کرده اند اما دوباره به روز های اوجشان بازگشتند.این موضوع را باید در نظر داشت که سطح مسابقات در هر دوره افزایش پیدا می کند و کمانداران با آمادگی بیشتر در مسابقات شرکت می کنند.

وی درباره اینکه آیا نبود یک مربی اختصاصی برای تیم کامپوند در نتایج ملی پوشان تاثیر گذار است عنوان کرد:من اعتقادی به این موضوع ندارم چون سر  مربی کره ای که در حال حاضر با او کار می کنیم با تیم ریکرو مشترک است اما مربی جداگانه داریم که با تیم ملی کار می کند. تا کنون تیم کامپوند در مسابقات برون نتایج خوبی کسب کرده است. بنابراین نبود یک سرمربی اختصاصی تاثیری در نتایج کمانداران نداشته است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار