اهواز؛

از خوابگاه دانشجویی حضرت معصومه (س) اهواز چه خبر؟

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از انتقال تعدادی از دانشجویان این خوابگاه به خوابگاه جدید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر محمدرضا علم،‌ معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با تبیین آخرین اقدامات جهت رفع مشکل تهویه خوابگاه حضرت معصومه(س) این دانشگاه و ثبت‌نام از دانشجویان برای انتقال به خوابگاه دیگر بیان داشت: تاکنون بیش از 30 نفر از دانشجویان به خوابگاه جدید منتقل شده‌اند.

وی افزود:‌ همزمان با برنامه‌ریزی برای تعمیرات اساسی، نصب چیلر، هواساز، برج خنک‌ کننده و مسائل مربوط به سرمایش خوابگاه در فصل تابستان، برای کوتاه‌مدت نیز اقداماتی مانند اختصاص خوابگاهی با ظرفیت 220 نفر برای دانشجویان متقاضی، در دستور کار قرار گرفت و جابجایی دانشجویان در حال انجام است. 

علم تصریح کرد: این ‌خوابگاه از امکانات مناسب رفاهی برخوردار است، ثبت‌نام‌ها برای منتقل شدن به خوابگاه جدید ادامه دارد و تاکنون بیش از 30 نفر به این خوابگاه منتقل شده‌اند، امکانات خدماتی مناسب از جمله سرویس ایاب و ذهاب نیز برای دانشجویان فراهم است، همچنین کتابخانه مرکزی دانشگاه بصورت 24 ساعته فعال شده است تا دانشجویان برای مطالعه در ایام امتحانات مشکلی نداشته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به پایان امتحانات این نیمسال دانشجویان در سوم تیرماه، اذعان داشت: برای انجام تعمیرات اصلی خوابگاه‌ها منتظر تابستان هستیم تا سیستم فرسوده از مدار خارج و دستگاه‌های جدید مستقر شوند.

وی گفت: اقدامات مختلفی با مشورت متخصصان برای بهبود دمای اتاق‌ها و ایجاد سرمایش انجام شده است، اما هنوز هم اگر دمای هوا بیش از 50 درجه باشد به دانشجویان فشار می‌آید. معاونت آموزشی دانشگاه نیز به دانشجویان اعلام کرده است کسانی که نمی‌خواهند امتحان دهند می‌توانند شهریورماه امتحانات خود را بگذرانند، البته این پیشنهاد با استقبال دانشجویان مواجه نشد.

دکتر محمدرضا علم با بیان اینکه امیدوارم دانشجویان از اقدامات انجام‌شده راضی باشند، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم وضعیت موجود، مطلوب نیست و باید بهبود یابد اما برای تعمیرات اساسی نیاز است که سیستم را از کار بیاندازیم. صدای اعتراض دانشجویان به گوش مسئولان دانشگاهی و استانی رسیده است و مطالبات آن‌ها نیز تأیید شده است. اگر بتوانیم چند روز باقی‌مانده را نیز بگذرانیم می‌توانیم در تابستان کارهای خود را آغاز کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
مشکلات ما خیلی زیاد است