وزیر دادگستری؛

دشمنان بدانند ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود مصمم است

وزیر دادگستری گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که شبانه روز در حال نقشه کشیدن برای ما هستند بدانند این کشور در دفاع از تمامیت ارضی خود مصمم و استوار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت مدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان(عج) بسیجی شهید حسن عشوری در مسجد جامع ملا امیرا رودسر اظهار داشت: شهدا مجرای رزق و فیض الهی برای جامعه هستند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه جایگاه شهید و شهادت در نزد بارگاه الهی آن قدر بزرگ است که در ادراک ما نمی‌گنجد ابراز داشت: شهیدان در نزد خدا رزق و روزی می‌خورند و مجرای رزق و فیض الهی برای جامعه ما هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید عشوری همواره به یاد خدا بود و معرفت و اخلاص را حتی در لحظات حساس درگیری با جنایتکاران تکفیری از یاد نبرد افزود: مردم ما همواره قدردان شجاعت‌ها و رشادت‌های شهدا و حافظان امنیت انقلاب و میهن هستند،

پورمحمدی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم فرموده است "کسانی که مرا دوست دارند ترسو نیستند و اندوهگین نمی‌شوند" اعلام داشت: ملت و مردمی که قدردان شهدا هستند و نسل شجاع و ایثارگر تربیت می‌کنند آن ملت همواره زنده و جاویدان هستند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه امروز ده‌ها هزار تن مانند شهید عشوری در جای جای این کشور حضور دارند افزود: نیروهای امنیتی به‌صورت ناشناخته و شبانه‌روزی برای حفظ امنیت کشور در حال تلاشند.

پورمحمدی با اشاره به موشک‌هایی که به سمت سوریه شلیک شد تصریح کرد: شلیک این موشک‌ها دور جدیدی از حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی در فراسوی مرزها است.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که شبانه روز در حال نقشه کشیدن برای ما هستند و مدام یاوه گویی می‌کنند بدانند اینجا ایران اسلامی است و این کشور در دفاع از تمامیت ارضی خود مصمم و استوار است.

وزیر دادگستری با اشاره به حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع و یادبود شهید عشوری گفت: دشمنان ببینند در یک نقطه‌ای از کشور مردم چگونه برای تجلیل از یک شهید این‌چنین می‌آیند و در حقیقت آمده‌اند تا بگویند ما پای شهدا و آرمان‌های بلند آنان ایستاده‌ایم.

وی اظهارنظرها و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا را دور از شئونات و دیپلماسی رسمی ریاست جمهوری خواند و اظهار داشت: البته این امر باعث شد تا رئیس جمهور آمریکا ماهیت اصلی کشورشان را به دنیا نشان دهد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: این شروعی برای افول این امپراطوری پوشالی آمریکا در دنیاست که به فضل الهی به دست خودشان در حال فروپاشی است.

وزیر دادگستری افزود: آمریکایی‌ها ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر، آزار و اذیت همسایگان و حمایت از تروریسم متهم می‌کنند و خود را نماینده جامعه جهانی می‌خوانند این در حالی‌است که ایران اسلامی به‌عنوان کشوری مستقل در جهان ایستاده است.

وی افزود: امروز حرف ملت ایران این است که اگر آمریکا تحریم می‌کند و فشار اقتصادی را بر ما روا می‌دارد اما موفقیت بزرگ ملت ما این است که ثابت کرد آمریکا دیگر نمی‌تواند از طرف جامعه جهانی حرف بزند و تنها می‌تواند از طرف خود اظهارنظر کند.

پورمحمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آن چیزی که ما را در دنیا قدرتمند کرده و سایه جنگ را برطرف کرده حضور مردم در همه صحنه‌هاست گفت: مسئولان دیپلماسی می‌روند و حرف می‌زنند، مذاکره می‌کنند، قرارداد می‌بندند اما دنیا نگاهش به ملت قهرمان و نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی هوشمند ماست.

شرکت کنندگان در این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی داشتند.

شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) 24 خرداد ماه امسال در درگیری مسلحانه با عوامل تروریستی در چابهار در راه دفاع از امنیت کشور به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/‌ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.