اهواز؛

نگاه اعتقادی به قدس وسرزمین فلسطین

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: نگاه ما به قدس نگاه اعتقادی و فلسطین و آزادسازی قدس شریف مساله اول امت اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان حجت الاسلام سید محسن شفیعی بر اینکه حمایت ازفلسطین از اصول تغییر‌ناپذیر انقلاب اسلامی است تاکید داشت.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی با تاکید بر اینکه روز قدس یادگار امام عزیز و بزرگوار ما است، اظهار کرد: روز قدس راهبرد انقلاب اسلامی در مساله با فلسطین است.

وی ادامه داد: ملت ما در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی یکی از شعارهای آنها «امروز ایران؛ فردا فلسطین» بود و اولین کاری که انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی انجام داد، بستن سفارت رژیم صهیونیستی در ایران و واگذاری این سفارت به فلسطین بود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: اقدام امام عزیز در اینکه روز قدس را روز جمعه آخر ماه رمضان اعلام کردند، اقدام حکیمانه‌ای بود.

وی افزود: معنای آن این است که نگاه ما به قدس نگاه ایدوئولوژیک و اعتقادی است، قدس برای ما فراتر از خاک، سرزمین و تقویم جغرافیایی است، قدس برای ما قبله اول مسلمانان و نماد ادیان الهی و توحیدی است.

شفیعی عنوان کرد: یکی از اصول تغییر‌ناپذیر انقلاب اسلامی و خطوط قرمزی که امام امت ترسیم فرمودند، حمایت از فلسطین بود، امام به رزمندگان فلسطینی فرمودند که با یک دست سلاح و با دست دیگر قرآن را در اختیار بگیرید و رژیم غاصب صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنید.

وی بیان داشت: خوشبختانه از اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت ما، بلکه امت اسلامی و بلکه آزادگان عالم روز قدس را گرامی می‌دارند و آن را بزرگ می‌شمارند‌ و با زبان روزه اقدام به راهپیمایی عظیم می‌کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: پیام راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از ملت فلسطین و اعلام خشم، غضب و انزجار از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی است و حمایت ما از فلسطین پیامش این است که فلسطین همچنان مساله اول امت اسلامی است.

وی عنوان کرد: ما فلسطین را فراموش نخواهیم کرد، گرچه آمریکایی‌ها تلاش دارند با مشغول کردن امت اسلامی به مسائل دیگر، فلسطین را از نظر امت اسلامی محو و برای رژیم صهیونیستی حاشیه امنی ایجاد کنند.

شفیعی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اعلام روز جهانی قدس، سیاست بین المللی خود را حمایت از فلسطین و تلاش برای آزادسازی قدس قرار داده است. 

وی متذکر شد: امسال با وجود گرمای طاقت‌فرسا، اما حضور ما در راهپیمایی قدس بیانگر این است که با تمام مشکلاتی که جهان اسلام دارد، مساله فلسطین و آزادسازی قدس شریف اولین مساله امت اسلامی است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان افزود: در روز قدس همه ما دوش به دوش هم، با زبان روزه و به قصد قربت و عبادت در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد و به وعده‌های الهی و بشارت رهبر معظم انقلاب که فرمودند تا ۲۵ سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی اشغالی نخواهد بود، دل بسته و به آن چشم دوخته‌ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.