دلیل اصلی اختلاف کامیابی نیا و پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس دلیل به توافق نرسیدن با کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی خود را فاش کرد.

پشت پرده به توافق نرسیدن کامیابی نیا با پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرارداد کمال کامیابی نیا با پرسپولیس به پایان رسیده است و در جلسه روز گذشته هم این بازیکن به دلیل مسائلی از جمله مدت و مبلغ قرارداد با سرخپوشان پایتخت به توافق نرسید.

 مدیر برنامه های کامیابی نیا اعلام کرد که مسائل مالی نقشی در به توافق نرسیدن کامیابی نیا و باشگاه پرسپولیس ندارد اما مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس نظر دیگری در این مورد دارد.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: روز گذشته کامیابی نیا به همراه مدیر برنامه اش در باشگاه حضور یافت تا در جلسه ای با حضور مسئولان باشگاه، تکلیف قرارداد خود را با تیم  مشخص کند اما وی به علت اختلافات مالی و مدت قراردادش با ما به توافق نرسید و وضعیت این بازیکن در روزهای آینده مشخص می شود.

وی عنوان کرد: کامیابی نیا خواستار افزایش مبلغ قراردادش نسبت به فصل گذشته شده بود که پیشنهاد مالی این بازیکن مورد قبول مسئولان باشگاه قرار نگرفت.

البته کامیابی نیا علت به توافق نرسیدن با باشگاه پرسپولیس را مدت زمان قراردادش با این تیم بیان کرده است  چرا که باشگاه پرسپولیس خواهان عقد قرارداد چند ساله با این بازیکن شده اما کامیابی ها تنها با عقد قرارداد یک ساله موافق است. این بازیکن اشاره ای هم به اختلافات جزئی مالی با پرسپولیس هم داشته است.

به هر حال باید دید کامیابی نیا در روزهای آینده قراردادش با پرسپولیس تمدید می کند یا نه!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار