واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی رفیعی

باشگاه پرسپولیس به خداحافظی سروش رفیعی با هواداران واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس روز گذشته با اظهارات خود مبنی بر بازگشت رفیعی به این تیم، روزنه امیدی در دل هواداران ایجاد کرده بود اما رفیعی اعلام کرد که در پرسپولیس نمی ماند و فصل آینده فوتبالش را در اروپا ادامه می دهد. 

گفته می شود سروش رفیعی هنوز با تیم الخور قطر قرارداد نبسته است اما وی پیگیر پیوستنش به این تیم قطری است تا فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: سروش رفیعی بازیکن خوبی است و وی ترجیح داده که فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند. براین اساس به نظرش احترام می گذاریم. همچنین ما هیچ وقت نگفتیم که سروش در پرسپولیس می ماند بلکه بیان کردیم سروش رفیعی برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس می آید تا تکلیفش را مشخص کند. 

وی عنوان کرد: به هر حال نگرانی بابت جدایی رفیعی نداریم چرا که چند بازیکن خوب جذب کردیم که آنها می توانند جایگزین های خوبی برای رفیعی باشند. سیامک نعمتی یک هافبک بازی ساز است که به همراه محسن مسلمان می توانند جای خالی رفیعی را پر کنند. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: بشار رسن هافبک تیم ملی عراق هم می تواند جایگزین خوبی برای رفیعی باشد و قرار است این بازیکن تاچند روز آینده نظر نهایی خود را اعلام کند تا برای جذبش اقدامات لازم را انجام بدهیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
به خاطر پول بازیکنان با اعصاب مردم بازی می کنند ...
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۲۰:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
اقا بالاخره تکلیف ما رو معلوم کن یمونی یا میری؟