آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا

فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روزهای داغ خودش نزدیک می شود و هیجان جا به جایی بازیکنان بزرگ بین باشگاه های مختلف فوتبال اروپا را فرا گرفته است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال در اروپابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روزهای داغ خودش نزدیک می شود و هیجان جابجایی بازیکنان بزرگ بین باشگاه های مختلف فوتبال اروپا را فرا گرفته است.

در ادامه نگاهی می اندازیم به آخرین اخبار و احتمالات نقل و انتقالات فوتبال در اروپا :

 

باشگاه یوونتوس به جذب داگلاس کاستا وینگر برزیلی باشگاه بایرن مونیخ بسیار نزدیک شده است و به نظر می رسد طی امروز یا فردا خبر انتقال 40 میلیون یورویی این بازیکن به بیانکونری به طور رسمی اعلام شود.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص شایعه جدایی و ناراحتی رونالدو اعلام کرد که مشکل مالیاتی رونالدو را برای ادامه حضور در اسپانیا حل می کند و این فوق ستاره در رئال می ماند.

رسانه های ایتالیایی خبر دادند که دوناروما از رفتار هواداران میلان پس از تمدید نگردن قراردادش با این تیم بسیار ناراحت است و احتمال پشیمان شدن وی از این تصمیم وجود دارد . البته رایولا مدیر برنامه دوناروما اعلام کرد میلان باید برای او قیمت تعیین کند و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.همچنین رایولا گفت  پیشنهادهای رئال مادرید و یوونتوس به جیجو رسمی نشده و دروازه بان 17 ساله میلان تصمیمی برای باشگاه آینده اش نگرفته است.

توافق نهایی برای انتقال 45 میلیون یورویی محمد صلاح مهاجم مصری باشگاه رم به تیم لیورپول صورت گرفته است و احتمالا این نخستین خرید بزرگ کلوپ در فصل جدید خواهد بود.

باشگاه یوونتوس برای جذب فدریکو برناردسکی وینگر جوان فیورنتینا اقدام کرده است و می خواهد او را جایگزین کوادرادو کند.گفته می شود یووه با فیورنتینا بر سر انتقال 35 میلیون یورویی به توافق رسیده است و پیراهن شماره 10 یووه در فصل آینده بر تن این مهاجم 21 ساله خواهد بود.کوادرادو نیز احتمالا از یووه به پاری سن ژرمن می رود.

مجادله وراتی به باشگاه پاری سن ژرمن بر سر جدایی اش از این تیم همچنان ادامه دارد. این هافبک ایتالیایی می خواهد از پی اس جی جدا شود و مدیران باشگاه اجازه جدایی به وی نمی دهند. بارسلونا جدی ترین مشتری وراتی است که پیشنهاد 80 میلیون یورویی به پی اس جی برای جذب این هافبک خلاق داده است که ممکن است تا 100 میلیون یورو نیز بالا برود.

منچسترسیتی ، لیورپول و چلسی به دنبال به خدمت گیری الکس چمبرلین بازیکن آرسنال هستند.

منچسترسیتی همچنین برای جذب پیر اوبامیانگ ستاره دورتموند و آقای گل این فصل بوندس لیگا اقدام گرده است.

باشگاه یوونتوس اعلام کرده است که دنی آلوز می تواند این تیم را ترک کند و احتمالا قرارداد این بازیکن را فسخ می کند.چلسی و منچسترسیتی مشتریان مدافع برزیلی یوونتوس هستند و خروج او از یوونتوس قطعی است. از دارمیان مدافع راست ایتالیایی منچستریونایتد به عنوان جانشین آلوز یاد می شود.

خوزه مورینیو نام رونالدو و ماتیچ را در صدر لیست خود قرار داده است و می خواهد ستاره های رئال و چلسی را در منچستر دوباره همراه داشته باشد.

کونته با سران چلسی برای تمدید قرارددش به توافق رسیده است و ناراحتی های او توسط مدیران برطرف شده است.

لوکاس مورا هافبک پاری سن ژرمن برای انتقال به اینتر که مشتری اوست چراغ سبز نشان داد.

سه باشگاه بزرگ ایتالیا یعنی یوونتوس  ، اینتر و میلان به دنبال جذب متوئیدی هافیک پاری سن ژرمن هستند.

مایو لمینا هافیک گابنی یووه به احتمال زیاد به آرسنال می پیوندند.

با تائید پرز ، کونترائو مدافع رئال مادرید به اسپورتینگ لیسبون می پیوندند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار