کرمانشاه؛

انتصاب سرپرست جدید بنیاد شهید روانسر

حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه، شهریار محمدی را به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید روانسر معرفی کرد.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه، گفت: ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه، دارای نقش محوری و کلیدی در بین مردم بوده که این شاخصه می تواند برای همگان بویژه ایثارگران  دارای برکات فراوانی باشد.

وی  افزود: ما به همکاران خود تأکید کرده ایم که ارتباط تنگاتنگی را با دفاتر ائمه جمعه در تمامی شهرستان های استان داشته و جامعه ایثارگری را نیز به این سمت و سو رهنمون شوند گروهک ها تکفیری افراد خائن و مزدوری هستند که از سوی بیگانگان و رژیم های سرسپرده و خود فروخته ای چون عربستان سعوی تسلیح و نجهیز شده و کیان اسلام و کشور ایران را نشانه رفته اند.


امام جمعه روانسر در ادامه افزود: بحمدالله با گذشت قریب 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب ایران اسلامی، با سربلندی از تمامی گردنه های سخت و دشوار عبور کرده و این ترقه بازی های چند عنصر مزدور و خود فروخته اجانب کوچکترین خللی را در عزم ملت سلحشور و غیرتمند ایران ایجاد نمی کند.


ماموستا غفوری در بخش دیگری از سخنان خود به حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک های تروریستی اشاره کرده و از آن به عنوان پاسخ دندان شکن و سیلی محکم نظام اسلامی به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب یاد کرد.


وی در پایان امنیت و آرامش کشور را مرهون تلاش ها و مجاهدت های فرزندان برومند ایران اسلامی بویژه ریخته شدن خون پاک شهدای گرانقدر دانست و اظهار داشت: این فداکاری ها و از خود گذشتگی ها، نظام و انقلاب را بیمه کرده است.


همچنین در این نشست با تقدیر از زحمات حسن عبدالهی، شهریار محمدی به عنوان سرپرست جدید بنیاد روانسر معرفی شد.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.