شیراز؛

حمایت شهرک صنعتی فارس از پایان نامه های دانشجویی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس از پایان نامه های دوره های تحصیلات تکمیلی تا سقف ۶۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: این طرح به منظور دستیابی به اهداف سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای استفاده از توان علمی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در زمینه های مختلف مورد نیاز صنایع کوچک، می شود.

قنبری توسعه همکاری های علمی – پژوهشی بین دانشگاه ها و صنعت، شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه مند در زمینه های مرتبط، استفاده از نظرات و تخصص آن ها و هدایت و بهره برداری از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات صنایع کوچک و استفاده از ظرفیت های قابل توجه دانشگاه ها در این زمینه ها را از جمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، از پایان نامه های کارشناسی ارشد تا سقف ۲۰ میلیون ریال، دکتری تا سقف ۴۰ میلیون ریال، فوق دکتری تا سقف ۶۰میلیون ریال و پایان نامه های دانشجویان ایرانی در مقطع دکتری در خارج از کشورنیز تا سقف ۴۰ میلیون ریال حمایت خواهد شد.

قنبری بیان کرد: موضوعات پایان نامه ها باید از بین اولویت های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرک های صنعتی فارس باشد تا علاوه بر رفع مسائل و مشکلات، راهکارهای جدید برای توسعه و حمایت یا رفع معضلات عمومی صنایع کوچک باشد.

وی توجه به مشخصات اقلیمی و جغرافیایی و منابع انسانی و مزیت های منطقه ای و ملی در طرحهای توسعه ای از جمله دیگر ویژگی های پایان نامه بیان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی فارس و ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم درخواست، موضوعات پایان نامه را مطرح و پس از آن موارد در کمیته بررسی پایان نامه مطرح و سپس انتخاب خواهد شد.

قنبری با بیان اینکه تاکنون از پایان نامه های مختلفی توسط این شرکت حمایت شده است، اظهار کرد: موارد مرتبط برای موضوعات پایان نامه ها در شرکت شهرکهای صنعتی فارس موجود است و متقاضیان می توانند با مراجعه به این شرکت از این موضوعات آگاهی یابند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار