کرمان؛

عامل تهیه و انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگيری عامل تهیه و انتشار تصاوير غیراخلاقی در فضای مجازی توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

عامل تهیه و انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: برابر رصدها و بررسی های فنی و تخصصی صورت گرفته در فضای مجازی توسط پليس فتا،مشخص شد فرد یا افرادي ناشناس گروهی را در شبکه اجتماعی تلگرام در این شهرستان راه اندازی و اقدام به ارسال مطالب،‌و تصاوير غيراخلاقی می كنند.

وی خاطر نشان کرد : اعضاء اين گروه با فعاليت بسيار زياد اقدام به تهیه و انتشار انواع فيلم،عكس،مطالب مستهجن وغير اخلاقی در فضای مجازی می كردند که بدين وسيله سعی در ترويج بی بندوباری را داشتند.

وی گفت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقيقات تخصصی و ميدانی در فضای سايبری، متهم را در اين زمينه مورد شناسايی و دستگير کردند.

بهرامی تصريح كرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه تشکیل گروهی گردید اما پس از ارائه مستندات توسط پلیس، لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود را از تشکیل این گروه و ارسال محتویات مجرمانه،ایجاد سرگرمی عنوان نمود. وی در ادامه بیان داشت:متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتی تحويل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.