کرمان؛

توزیع 150 بسته غذایی به نیازمندان در بافت

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافت از برگزاری طرح همای رحمت طی سه مرحله و با کمک و همت داوطلبین و خیرین هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

توزیع 150 بسته غذایی به نیازمندان در بافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ، علی علی ملایی گفت: به منظور حمایت از اقشار کم برخوردار، خانواده های بی سرپرست ، خانواده های زندانیان، و سالمندان طرح همای رحمت در شهرستان بافت برگزار گردید.

وی افزود : تعداد 150 بسته غذایی شامل برنج ، روغن ، رب گوجه ، تخم مرغ ، سویا ، حبوبات و کنسروجات توسط اعضا و خیرین جمعیت هلال احمر تهیه و با حفظ کرامت انسانی بین خانوارهای بی بضاعت که از قبل توسط واحد داوطلبان شناسایی شده بودند توزیع شد.

علی ملایی گفت : طرح همای رحمت با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نوع دوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار به منظور کمک به افراد نیازمند و کم برخوردارهمه ساله در ماه مبارک رمضان توسط شعب جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار می گردد.

گفتنی است در ماه مبارک رمضان سفره های مهربانی توسط خیرین خانه های داوطلب روستایی و شهری گسترده شد که بیش از 700 نفر از این نعمت الهی برخوردار شدند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار