رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی:

ورزشگاه امام رضا (ع) بهترین گزینه برای میزبانی تیم های مشهدی است

برادران گفت: سازمان لیگ تا این لحظه کیفیت ورزشگاه ثامن الائمه(ع) را تائید نکرده‌است، ورزشگاه امام رضا (ع) بهترین گزینه برای میزبانی تیم های مشهدی است.

محمد مهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد ورزشگاه ثامن الائمه(ع)اظهار داشت:روز گذشته نشستی را با مسئولان تیم سیاه جامگان برگزار کردیم و از آن ها درخواست کردیم مانند تیم پدیده هر چه سریع تر نام ورزشگاهی که قرار است بازی های خود را در لیگ هفدهم برگزار کنند به ما اعلام کنند تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

وی افزود:متاسفانه چمن ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشکلات زیادی دارد و علاوه بر این، نبود نور کافی در این ورزشگاه از دیگر مشکلات ثامن‌الائمه است،البته مسافت دور ورزشگاه هم موجب شده تا تماشاگران برای حضور در استادیوم با مشکل روبرو شوند.تا این لحظه سازمان لیگ، کیفیت ورزشگاه ثامن‌الائمه را تائید نکرده و طی صحبتی که با مسئولان سازمان لیگ داشتیم، آنها حتی موافق بازدید از این ورزشگاه هم نبودند.خوشبختانه تاکنون مکاتبات خوبی را با مجموعه آستان قدس انجام دادیم و طی هفته آینده رئیس سازمان لیگ در مشهد حضور خواهد یافت تا به جمع‌بندی لازم در خصوص نحوه میزبانی تیم‌های مشهدی برسند.

برادران در ادامه تاکید کرد:تنها گزینه باقی مانده ما برای انجام مسابقات تیم های سیاه جامگان و پدیده در لیگ هفدهم استادیوم تازه تاسیس امام رضا(ع) است و چنانچه این اتفاق رخ ندهد مجبور خواهیم شد دیدارهای این 2 تیم را به سایر شهرهای خراسان منتقل کنیم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه گفت:نه تنها مسئولان AFC بلکه حتی سازمان لیگ نیز به ما اعلام کرد، با توجه به اینکه ورزشگاه ثامن از استاندارهای روز دنیا برخوردار نیست، بهتر است در آن جا بازی برگزار نشود.روز گذشته به مسئولان سیاه جامگان اعلام کردیم که باید هر چه سریع تر نیز نام تیم خود را برای لیگ هفدهم تغییر دهند تا پروانه کسب برای آن ها صادر شود.

وی درمورد تغییر نام سیاه جامگان در لیگ هفدهم گفت: نزدیک به هشت سال از تاسیس تیم سیاه جامگان می گذرد و متاسفانه مسئولان این تیم تا الان نتوانسته اند نام زیبنده و خوبی را برای تیم خودشان انتخاب کنند،البته اقداماتی را در این زمینه انجام داده اند تا بتوانند این مشکل را هر چه سریع تر برطرف کنند و امیدوارم هر چه زود مشکل شان را حل کنند تا پروانه صدور حرفه ای برای آن ها صادر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سوپر جام ایران بین 2 تیم پرسپولیس و نفت تهران در مشهد برگزار می شود یا خیر،اظهار داشت:مشکلی با برگزاری سوپر جام ایران در استادیوم امام رضا(ع) نداریم و در صورتی که شورای تامین استان خراسان مخالفتی با برگزاری این دیدار نداشته باشد،ما نیز برای برگزاری این بازی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار