فنرباغچه حریف احتمالی شاگردان میثاقیان در اردوی ترکیه

سیاه جامگانی ها برای برپایی اردویی 10 روزه عازم ترکیه می شوند، احتمال دیدار دوستانه این تیم برابر فنرباغچه وجود دارد.

دیدار دوستانه سیاه جامگان با فنرباغچه در اردوی ترکیهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سیاه جامگان پنجشنبه هفته آینده، برای تشکیل اردویی 10 روزه عازم ترکیه می شود، یکی از تأکیدات اکبر میثاقیان در این اردو برگزاری چند بازی دشوار و سخت برای قرمز و مشکی پوشان مشهدی است.

از همین رو مدیران تیم سیاه جامگان به دستور اکبر میثاقیان مذاکراتی را با چند تیم ترکیه ای انجام داده اند تا بتوانند با تیم های آن کشور بازی دوستانه برگزار کنند.

طبق ادعای مدیران سیاه جامگان، این باشگاه در نظر دارد تا با تیم های متمول و مطرح لیگ ترکیه از جمله فنرباغچه یک بازی تدارکاتی برگزار کند ،مسئولان باشگاه سیاه جامگان در حالی مدعی برگزاری بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ در ترکیه هستند که مشکلات مالی آن ها هنوز به طور کامل برطرف نشده و مطالبات فصل گذشته بازیکنان خود را به طور کامل پرداخت نکردند.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش بازیکنان سیاه جامگان نسبت به هزینه های هنگفت باشگاه برای برپایی اردو در ترکیه چیست؟

همچنین قرار است در اردوی مشکی و قرمزپوشان چند بازیکن خارجی نیز به صورت امتحانی حضور داشته باشند تا در صورت تأیید میثاقیان قرمزپوش شوند.

پیش از این چند بازیکن خارجی به میثاقیان معرفی شده بود ولی طبق گفته مدیران این باشگاه تنها در صورتی به دنبال جذب بازیکنان خارجی می روند که نه تنها از لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشند، بلکه از لحاظ فنی هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار