اصفهان؛

دعوت استاندار اصفهان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

استاندار اصفهان با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اصفهان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی استانداری اصفهان  اعلام کرد: رسول زرگرپور با اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدام های تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اصفهان دعوت کرد که در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده خود خشم انقلابی خود را به منصه ظهور برسانند.
در این پیام آمده است: 'امسال روز قدس مفهوم دیگری پیدا کرده است. اگر روزی تنها مردم غزه و کرانه باختری در معرض تجاوز و ظلم بی امان تروریسم و حامیان جنایتکار آنان قرار داشتند، امروزه یمن، عراق، سوریه و دیگر نقاط با این چالش مواجهند. بی تردید شکستن خط مقاومت هدف اصلی دشمنان اسلام است اما پر واضح است که با افزایش فشارها، تهدیدها و تحریم ها، غیرت و مقاومت ملت های مسلمان نیز افزایش می یابد و دریای مواج استکبار ستیزی امت اسلامی به جوش و خروش خواهد افتاد'.

استاندار اصفهان با اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدام های تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی از آحاد مردم روزه دار، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اصفهان دعوت کرد تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و باحضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز با عظمت، بار دیگر نفرت و انزجار مسلمانان را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف و نابودی کفر و استکبار به گوش جهانیان برسانند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعهٔ ماه رمضان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار