یادواره سه شهید جاویدالاثر شهر بردستان برگزار شد

یادواره سه شهید جاوید الاثر شهر بردستان استان بوشهر با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران چهارشنبه شب در مهدیه سادات این شهر برگزار شد.

یادواره سه شهید جاویدالاثر شهر بردستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه دیر در این آیین با بیان اینکه عزت، اقتدار، سربلندی جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهداست، اظهار داشت: شهدا با نثار خون و جان خود در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند و با این ایثارگری درس ایستادگی و فداکاری به مردم آموختند.

حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اهمیت حضور در یادواره شهدا، افزود: با حضور در یادواره و مجالس شهدا باید درس اخلاص، فداکاری، بصیرت و معرفت بیاموزیم و آن را در زندگی بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه اکنون پیام شهدا ولایت پذیری و حفظ حجاب و ارزش های اسلامی در جامعه است، از مردم خواست با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر بردستان گفت: شهید مهدی اندرواژ، شهید سید محمد پوزش و شهید سید عبدالحسین کراماتی از شهدای جاویدالاثر شهر بردستان هستند.

رجب دوراهکی افزود: شهدا به نظام اسلامی عزت و آبرو بخشیدند و اکنون ترویج فرهنگ شهید و شهادت، رمز بقا و ثبات نظام اسلامی است.

وی گفت: مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر بردستان در دوران هشت سال دفاع مقدس 23 شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و سه شهید گمنام نیز در این شهر آرمیده اند.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.