اعلام مسیرهای راهپیمایی روزجهانی قدس

شورای هماهنگی نبلیغات اسلامی استان بوشهر مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روزجهانی قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، راهپیمایی در بوشهر ساعت 11 از بانک صادرات در خیابان امام خمینی تا مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود و دکتر کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس سخنرانی خواهد کرد.

همچنین راهپیمایی در دیلم از سپاه صاحب الزمان تا مصلی جمعه،شبانکاره از چهار راه ولی عصر تا مصلی جمعه و دالکی از مسجد امام خمینی تا مصلی جمعه در همین ساعت برگزار می شود.

راهپیمایی روز قدس در خورموج از مدرسه علمیه تا مصلی جمعه،در چغادک از میدان بقیه الله تا مصلی جمعه،در آبپخش از خیابان شهدا تا مصلی جمعه و در سعدآباد از مسجد صاحب الزمان تا مصلی جمعه در ساعت 11 و 30 دقیقه برگزار می شود.

راهپیمایی در سیراف از مسجدالنبی تا مصلی جمعه،در خارک از یادمان شهدای گمنام تا مصلی جمعه و در آبدان از سقاخانه شهدا تا مصلی جمعه برگزار خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس ساعت 10 و 30 دقیقه در برازجان از میدان شهید چمران تا مصلی جمعه،در کاکی ساعت 12 و 30 دقیقه از مصلی جمعه تا پارک نخلستان در امام حسن ساعت 11 و 45 دقیقه از گلزار شهدا تا مصلی جمعه و در نخل تقی ساعت 13 و 30 دقیقه از مسجد جامع تا بانک صادرات برگزار می شود.

راهپیمایی در کلمه از مسجد ولی عصر تا حسینیه علی اکبر،در بوشکان از بسیج امام علی النقی تا مسجد رسول اکرم و در بادوله از بسیج نینوا تا گلزار شهدا در ساعت 8 صبح ،در انارستان از بانک صادرات تا مسجد امیرالمومنین و در ریز از بخشداری تا جنت شهدا در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح،در تنگ ارم از میدان شهدا تا مسجد جامع و در بنک از مسجد ولی عصر تا مسجد امیرالمومنین ساعت 9 صبح، در دوراهک ساعت 7 صبح از مسجد صاحب الزمان تا پایگاه مقاومت امام خمینی و در بردستان ساعت 18 عصر از گلزار شهدا تا حسینیه انصارالحسین برگزار می شود.

در دیگر نقاط استان راهپیمایی در مسیرهای تعیین شده پس از برپایی نماز جمعه برگزار می شود.

همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاهای استان بوشهر نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.