راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر

ساکنان روزه دار استان دارالحماسه بوشهر در دمای بیش از 47 درجه و رطوبت 53 درصد در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مقاومت مظلومانه فلسطین سرافراز را سر دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دمای هوا در مناطق جنوبی استان بوشهر به بیش از 45 درجه رسیده است.

امروز وارثان شهید رئیسعلی دلواری در جای جای استان دارالحماسه بوشهر در کرانه خلیج فارس از دیلم و گناوه و بوشهر تا دشتی و دشتستان و تنگستان از دیر و کنگان تا عسلویه و جم در حمایت از آرمان قدس شریف و به یاد محراب به خون نشسته مسجدالاقصی یکپارچه فریاد مرگ بر اسراییل بود.

 امروز حضور همه مردم از پیر و جوان و کودک زن و مرد در 37 شهر و همه روستاهای استان با هر گرایش و سلیقه در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان عرصه همدلی دریادلان بوشهری با ساکنان سرزمین زیتون های خونین بود.

 با توجه به اوج گرفتن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و تروریست های تکفیری در کشورهای مختلف اسلامی در سایه سکوت معنادار مجامع بین المللی حضور مردم به ویژه جوانان نیز شعارها و پارچه نوشته های حمایت از مقاومت اسلامی منطقه بسیار بیشتر از سال قبل است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.