افتتاح اولین هتل عشایر استان در سی سخت

کلنگ احداث دو پارک اسکان برای افزایش ظرفیت پذیرش مسافران و گردشگران تابستانه به شهر سی سخت با حضور معاون عمرانی استاندار در سی سخت به زمین خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کلنگ احداث دو پارک اسکان عصر دیروز با حضور نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار و باقری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از مسئولان شهرستان دنا در منطقه سر بندان و اندرسای سی سخت به زمین زده شد.

این دو پارک اسکان که قرار است در زمینی به مساحت یک و 10 هکتار در منطقه سربندان و اندرسا احداث شود قرار است ظرف مدت شش ماه به بهره برداری برسد.

پارک سربندان به صورت مشارکتی بین شهرداری و میراث فرهنگی اجرایی و پارک اندرسا در مسیر منطقه کوهگل نیز به صورت مشارکتی بین منابع طبیعی و میراث فرهنگی انعقاد قرار داد شده است تا از این طریق ظرفیت اسکان مسافران در ایام ورود گردشگران به شهر سی سخت افزایش یابد.

پروژه اسکان سربندان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال و پارک اندرسا نیز با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال قرار است در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در آیین کلنگ زنی این دو پروژه گفت:از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مبلغ 100 میلیارد ریال به بخش گردشگری استان اختصاص یافت که مقرر شد چهار پارک اسکان در شهرستانهای بویر احمد، دنا، دهدشت و گچساران و سرویس بهداشتی شهرهای مختلف گردشگر پذیر احداث شود.

افتتاح اولین هتل عشایری که توسط بخش خصوصی به اجرا در آمده بود نیز یکی از پروژه های افتتاحی با حضور مسئولان بود که با حمایت صندوق کار آفرینی مهر امید به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.