گزارش سایت روسی درباره وضعیت آزمون و عزت اللهی

یک سایت روسی درباره وضعیت دو بازیکن جوان تیم ملی کشورمان در باشگاه روستوف اخباری منتشر کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت آر اسپورت روسیه در دو خبر مجزا به تشریح وضعیت سردار آزمون و سعید عزت اللهی دو بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه پرداخت.

گزارش سایت روسی درباره وضعیت آزمون و عزت اللهی
این سایت درباره سردار آزمون به نقل از مهدی حجت علی مدیر برنامه های این مهاجم ملی پوش کشورمان نوشت،سرنوشت سردار آزمون طی چند روز آینده مشخص خواهد شد تا اطلاعات دقیقی درباره این که او کجا می خواهد به فوتبال خود ادامه دهد،منتشر شود.فعلا نمی‌خواهم هیچ چیزی در این‌ باره بگویم .

آزمون پس از پایان لیگ برتر روسیه به اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیوست. در این زمان سران باشگاه روستوف سرمربی تیم را تغییر دادند و تغییرات زیادی نیز در ترکیب تیم ایجاد شد. هنوز سردار به جمع هم تیمی های خود اضافه نشده است. پیشتر حجت علی از تمایل تیم های انگلیسی و اسپانیایی برای جذب سردار خبر داده بود.

سردار آزمون در فصل گذشته لیگ برتر روسیه 27 بازی برای روستوف انجام داد و 7 گل به ثمر رساند. این ملی‌پوش ایرانی در رقابت‌های اروپایی نیز در 14 بازی برای روستوف 5 گل زد.

این رسانه روسی در خبری دیگر به تشریح وضعیت سعید عزت‌اللهی دیگر ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف پرداخت و نوشت به گفته حجت علی: این هافبک ایرانی در آینده به روستوف ملحق خواهد شد.


عزت اللهی، در نیم‌فصل دوم فصل گذشته لیگ برتر روسیه به صورت قرضی راهی تیم آنژی شد و پس از پایان لیگ به اردوی تیم ملی فوتبال ایران رفت. در غیاب او سرمربی و بازیکنان تیم روستوف تغییر کردند. عزت اللهی هنوز به جمع بازیکنان روستوف ملحق نشده است. روستوف در حال حاضر در اردوی اتریش به سر می برد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار