کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بی‌انصافی است که بگوییم سینما رونق نداشته است

نادر مقدس به بررسی و تحلیل وضعیت اکران این روزهای سینما پرداخت.

مخاطبان فیلم‌های اجتماعی برمی‌گردند/ بی‌انصافی است بگوییم سینما رونق نداشته استنادر مقدس کارگردان سینما با اشاره به وضعیت این روزهای سینما به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: به نظرم در حال حاضر وضعیت سینما به گونه‌ای است که حتی فیلم‌هایی که انتظار مخاطب عام را نداشتند به خاطر فیلم‌های پرمخاطب تا حدودی موفق‌تر بودند. در کل بحث من این است، سینما دورانی را طی کرد که خوب نبود اما اکنون مخاطبان با سینما آشتی کرده‌و نسبت به آن کنجکاو شده‌اند.

وی در ادامه  افزود: ورود بیش از گذشته فیلم‌های کمدی هم در جذب و رونق سینما تأثیر مستقیم داشته، البته این فیلم‌ها  امسال تا حدودی در فصل بهار  روی فروش برخی فیلم‌های اجتماعی دیگر که انتظار بیشتری در گیشه از آنها می‌رفت اثر گذاشت و مقداری از فروش آن‌ها را پایین آورد، البته انتخابات، ماه مبارک رمضان و تعطیلات آن نیز در این امر دخیل بود.

وی اضافه کرد: با همه این تفاسیر این اتفاقات در سینما عجیب نیست و طبیعی است و بی‌انصافی است که بگوییم سینما رونق نداشته و امیدوارم پس از عید فطر رونق دوباره سینمای اجتماعی را ببینیم. 

مقدس بیان کرد: البته اگر فقط بخواهیم در مورد فصل بهار امسال بحث کنیم می‌توان گفت اکران چند فیلم کمدی تا حدودی منطقی نیست و می‌توانست در دیگر فصل‌ها تقسیم شود تا با توجه به استقبال مخاطب، تماشاگران در فواصل مختلف تقسیم شوند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار