اراک؛

هدف دشمنان از ایجاد داعش دور کردن ذهن ها از رژیم صهیونیستی

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک گفت : هدف دشمنان از ایجاد داعش دور کردن ذهن ها از رژیم صهیونیستی است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک با بیان اینکه هدف دشمنان از ایجاد داعش دور کردن ذهن ها از رژیم صهیونیستی است گفت: دشمنان با تشکیل داعش، طالبان و القاعده می کوشند مسیر مبارزه را تغییر دهند اما ملت های مسلمان، نابودی اسرائیل را در راس اهداف خود قرارداده اند.

آیت الله دری با تاکید بر اینکه باید ضمن آگاهی از توطئه دشمنان از مبارزه با جبهه اصلی که همان نابودی اسرائیل است، غافل نشویم افزود: فلسفه شکل گیری داعش و گروه های تکفیری و تروریستی تغییر مسیر مقابله بااستعماگری مستکبران به ویژه رژیم نامشروع اسرائیل است.

وی همچنین آمریکا را شیطان بزرگ ودشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد :آمریکاییها غیر قابل اعتماد هستند و میخواهند با هر نوع دشمن تراشی حقوق ملت ایران را تضعیف کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد :روز قدس روز اسلام و وحدت دنیای اسلام و قیام مسلمانان برای نجات فلسطین است ومردم استان مرکزی یک بار دیگربا ندای الله اکبر در روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند .

وی به اقدام  سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مقر داعش در سوریه اشاره کرد و تصریح کرد:نقش آفرینی راهبردی سپاه پاسداران در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه مقابله با تروریست های تکفیری و اقدام به جای این نهاد انقلابی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست ها در شرق سوریه بسیار ارزشمند بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تشکر از سپاه پاسداران بیان کرد: اقدام موشکی سپاه پاسداران  از مصادیق اقتدار جمهوری اسلامی و سیلی به دشمنان است واز آنان میخواهیم هر گونه تهدید و اقدام ضد امنیت ملی کشور را قاطعانه پاسخ دهند.

آیت الله دری همچنین به بمبارانهای شیمیای سردشت هم اشاره کرد وافزود:بمبارانهای شیمیای سردشت یکی دیگر از جنایتهای رژیم صهیونیستی بود که در این فاجه بزرگ 4 هزار نفر مصدوم و 110 نفر شهید شدند .
انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.