همدان؛

برگزاری 100 یادواره شهید در همدان

مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری 100 یادواره شهید درتابستان امسال استان همدان خبر داد.

برگزاری 100 یادواره شهید در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید خادمی با اشاره به اینکه امسال در  بخش آبروی محله 40 برنامه و در بخش گرامیداشت یاد شهدا نیز 300 یادواره شهید برگزار خواهد شد افزود: افتخار کوچه برنامه‌ای است که به منظور برگزاری یادواره شهدا در مکان دیگری به جز مسجد در نظر گرفته شده  که بشکل معمول  در فضای باز و جلوی در، منزل شهید برگزار می‌شود.

 مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: این برنامه با حضورقشرهای  مختلف مردم، پایگاه‌های بسیج، همرزمان و خانواده شهید برگزارمی شود و آغاز طرح نیز با استقبال خوبی رو به رو شده است.

 وی با اشاره به برگزاری 20 برنامه آبروی محله و 100 یادواره شهید در تابستان امسال عنوان کرد: ما طرح آبروی محله یا افتخار کوچه  را با 15 برنامه در سال 94 آغاز کرده و امروز با برگزاری 40 برنامه این مسیر را ادامه می دهیم.

 خادمی با بیان اینکه در تابستان امسال در مناسب‌های مختلف مانند سالگرد عملیات مرصاد و یا سالروز شهادت شهدای شاخص برنامه‌های ویژه ای برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال 3 یادواره شهرستانی در نهاوند، فامنین و همدان برای گرامیداشت تمامی شهدای این سه شهرستان با مسئولیت سپاه ناحیه هر یک از این مناطق برگزار می‌شود.

  وی به برنامه‌های معرفی شهید شاخص در استان همدان اشاره کرد وافزود: امسال سردار شهید سعید قهاری سعید به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال 96 برگزیده و برای برگزاری برنامه‌های مناسب با این موضوع تاکنون سه جلسه استانی با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شده است.

 مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: در صورت همکاری نهادهای مربوطه به منظور معرفی شهید شاخص سال همدان به اقشار مختلف مردم برنامه‌های مانند مسابقه کتابخوانی، پخش مستند و کلیپ درباره شهید قهاری سعید، و برنامه خوانش کتاب‌های مربوط به این شهید معزز در صدا و سیمای مرکز همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.