همدان؛

8800 نفر در استان آموزش‌های مقابله با اعتیاد را فرا گرفتند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: امسال 8800 نفر در استان همدان آموزش‌های مقابله با اعتیاد را فرا گرفتند.

8800 نفر در استان آموزش‌های مقابله با اعتیاد را فرا گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی قزوینه ای با اشاره به اینکه  بیش از ۸۸۰۰ نفر در استان همدان در برابر اعتیاد آموزش دیدند، گفت:97 برنامه، کارگاه و نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد از ابتدای سال جاری توسط اداره اجتماعی و مشاوره پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان برگزار شده است.

 سرهنگ قزوینه ای با بیان اینکه مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر از اولویت های ماموریتی استان است، گفت: توانمند سازی جوانان و نوجوانان در امر پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی می تواند منجر به یک موفقیت و پایدار سازی در برابر اشاعه انواع مواد مخدر باشد.

 وی اظهار داشت:  پلیس مبارزه با مواد مخدر با اولویت قرار دادن توانمندسازی نوجوانان و جوانان و با بکارگیری حداکثر ظرفیت آموزشی به منظور تغییر نگرش و ایجاد تنفر در نوجوانان و جوانان نسبت به اعتیاد و بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها و ارتقاء مهارتهای زندگی اقدام به برگزاری کلاس کرده است.

وی ادامه داد:پارسال 60 هزار نفر نیز آموزش های مقابله با اعتیاد را فرا گرفتند که نسبت به مشابه سال 94 افزایش 95 درصد داشته است.

انتهای پیام/ ج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.