ساری،

تنظیم بازار مازندران در تعطیلات عید فطر و تابستان

وضعیت بازار مازندران در تعطیلات عید فطر و تابستان رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها و تشکل‌های ذیربط هماهنگی و تدابیر لازم جهت رصد بازار، عرضه به موقع و کافی اقلام و کالا‌های مورد نیاز و پیشگیری از بروز هر گونه شوک و نوسان غیرمعمول در بازار برای تعطیلات عید فطر و تابستان اتخاذ شد.
وی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان جهت تنظیم بازار کالا‌های اساسی نظیر شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و ... به میزان کافی در استان تهیه و توزیع شد، ثبات قیمت‌ها و تامین و عرضه مناسب انواع کالا‌های مصرفی را از دستاورد‌های مهم اجرای طرح ضیافت در این ماه مبارک عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به تداوم آمادگی دستگاه‌های ذیربط جهت تامین و توزیع کالا‌های اساسی از فرمانداران استان خواستند هرگونه کمبود و مشکل در سطح بازار را در اسرع وقت مدیریت و گزارش کنند.
خیریانپور از خرید بیش از ۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان خبر دادند و اعلام کردند پیگیری‌ها در جهت تامین و پرداخت ب‌های گندم‌های خریداری شده در عالی‌ترین سطح در حال انجام است.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار