جشن عید فطر از قاب دوربین عکاسان در سراسر دنیا+ تصاویر

همه ساله مسلمانان سراسر جهان روز عید فطر را بسیار باشکوه و پر از شادی و شعف برگزار می کنند که عکاسان جهان تصاویر زیبای آن را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه عبادت، نزول قرآن، ذکرخدا و روز‌های طلایی و پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان با رویت هلال ماه شوال به پایان می‌رسد و بار دیگر عطر دل‌انگیز و روشنی دل‌ها به نور ایمان در فضا پیچیده است.

با پایان ماه رمضان نجوای عارفانه دعای اللهم اهل الکبریاء و العظمه در قنوت نماز عید فطر در سراسر جهان طنین انداز می‌شود و عطر نزول ملائک بر سجاده نمازگزاران به مشام می رسد، مسلمانان در روز عید فطر، روز بازگشت به فطرت الهی با شادی و شعف در انتظار اعطای پاداش یک ماه بندگی، صبر و مبارزه با نفس از پرودگار رحیم و رحمان هستند.

عید فطر، عید عزت موحدان و عظمت خداجویان، عزت، پایداری و صلح و مهرورزی است، روزی که در آن تعاون و نوع دوستی و پیام پیامبر مهربانی به گوش جهانیان می‌رسد.

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون مسلمان در جهان هر سال در صفوف نماز عید فطر با آرزوی چشیدن شکوفه های ایمان کنار هم می ایستند و پس از آن در کنار هم این روز را باشکوه جشن می‌گیرند در بسیاری از کشور‌ها عید فطر به عنوان تعطیلات ملی و مهم ترین روز سال محسوب می‌شود.

مسلمانان در کشور‌های مختلف جهان آداب و سنن مختلفی داشته و غذا‌های مخصوص به خود را میل می‌کنند، در اینجا تصاویری زیبا و پر از شعف و شادی در دل‌های مسلمانان را از قاب دوربین عکاسان در کشور‌های مختلف جهان مشاهده می‌کنید.

----------

 ----------

----------

----------

----------

----------

----------

----------

 

---------- 

----------

 ----------

----------

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۶
مسلمانان عزيز عيد سعيد فطر برشما مبارك باد.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۶
دیدن عکس های مسلمان دیگر کشورها روح انسان را شاد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
کرد سقر
۱۱:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۶
امروز ما به عنوان یه کارمند باید سر کار باشیم
آخرین اخبار