عفیفی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:

میزان ترانشیپ بنادر ایران به قطر افزایش یافت

مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان گفت: با توجه به ایجاد مشکلات منطقه‌ای برای کشور قطر، میزان ترانشیپ بنادر شهید رجایی و لنگه به این کشور افزایش یافته است.

افزایش میزان ترانشیپ بنادر شهید رجایی و لنگه به کشور قطراله مراد عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه برای همکاری با کشور قطر امکانات زیادی داریم گفت: بندر لنگه و شهید باهنر در ظرفیت‌های کوچک و بزرگ با مقیاس ۱۵ هزار تن و  بندر شهید رجایی امکان ارائه خدمات بندری و دریایی برای بنادر قطر وجود دارد.


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در ادامه افزود: با بررسی‌هایی که در کشتیرانی صورت می‌گیرد، اعلام آمادگی کردیم که ترانشیپ‌های بنادر کشور قطر از طریق بندر شهید رجایی صورت گیرد، به طوریکه تمامی کالا‌ها به بندر شهید رجایی منتقل شده و سپس به بنادر قطر ترانشیپ شود.


وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۰ در کشور قطر و نیاز مبرم این کشور به مصالح ساختمانی، امکان جابه جایی در مقیاس بزرگ در بندر شهید رجایی و بندر لنگه ایجاد شده است. همچنین صادرات تره بار، میوه، مواد غذایی فاسد شدنی نیز از طریق این بنادر به کشور قطر افزایش یافته است.


عفیفی پور در پایان یادآور شد: در حال حاضر در میزان ترانشیپ و ترانزیت نسبت به سال گذشته روند افزایشی را تجربه کرده ایم.

انتهای پیام/

 

امکان ارائه خدمات بندری و دریایی به قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار