پوتین فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان تبریک گفت

رئیس جمهور روسیه در پیامی، فرا رسیدن عید فطر را به مسلمانان این کشور تبریک گفت. پوتین فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان تبریک گفت

پوتین فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان تبریک گفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرویس خبری کرملین روز یکشنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، فرا رسیدن عید فطر را به مسلمانان روسیه تبریک گفت.

وی در پیام خود اعلام کرد: «عید فطر یکی از اعیاد مذهبی بزرگ است که مسلمانان سراسر جهان آن را جشن می‌گیرد. عید فطر نشانگر پایان ماه مبارک رمضان است که دربردارنده یک حس عمیق اخلاقی و اشتیاق برای تزکیه نفس و آمادگی برای انجام کارهای خوب و کمک به نیازمندان است.»

رئیس جمهور روسیه در ادامه تاکید کرد: «مسلمانان روسیه ضمن توجه به این میراث معنوی و تاریخی غنی، اصول و آداب و رسوم پدران و پدربزرگان خود را محترم می‌شمارند و به نسل‌های جوان می‌آموزند.»

از سوی دیگر، امروز صبح نماز عید سعید فطر با حضور ده‌ها هزار نفر از مسلمانان روسیه، در مسکو و دیگر شهرهای این کشور اقامه شد.

از ساعات اولیه صبح امروز مسلمانان روسیه بعد از یک ماه روزه داری و عبادت در مساجد و چادرهای بزرگ ویژه برگزاری نماز حاضر شدند.
تنها در استان مسکو، ۳۷ مسجد و چادر برای برگزاری نماز عید سعید فطر در نظر گرفته شده بود.

تدابیر شدید امنیتی در همه محل‌های برگزاری نماز وجود داشت و از ساعات اولیه بامداد تمام خیابان‌های اطراف مساجد و خیمه‌های نماز زیر نظر نیروهای ویژه پلیس قرار گرفته بود.

علاوه بر مسکو، نماز عید فطر در جمهوری‌های تاتارستان، داغستان و چچن نیز برگزار شد.
 

انتهای پیام/

تبریک پوتین به مسلمانان بخاطر فرا رسیدن عید فطر

 

 

ترامپ فرا رسیدن عید فطر را «صمیمانه» به مسلمانان تبریک گفت!

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۶
ممنونم از شما یکی از بهترین رییس جمهورها هستین
آخرین اخبار