بجنورد؛

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات عید فطر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، برای تردد خودروهای سنگین در محورهای استان محدودیت های ترافیکی لحاظ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سرهنگ علیرضا حسین‌زاده رئیس پلس راه خراسان شمالی گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و تعطیلات ، تردد کامیون ها و تریلر ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی فردا از ساعت 14 تا 24 در محور اصلی از شیروان تا جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین از ساعت 14 تا 24 روز سه شنبه ششم تیرماه، تردد کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور شیروان تا جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

حسین زاده از رانندگان خواست با توجه به این محدودیت ها سفرهای خود را مدیریت کنند.

رئیس پلس راه خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح سفرهای تابستانی از اول تیرماه آغاز شده است همچنین افزود: 45 اکیپ از نیروهای پلیس راه استان ایمنی سفرهای تابستانی در جاده ها را رصد می کنند.

وی افزود: برای ارتقای ایمنی مسافران، تابستان امسال سامانه سپهتن در مسیراصلی تهران- مشهد ترددهای ناوگان عمومی را رصد می کند.

سرهنگ حسین زاده اظهار کرد: قرار است شماری از نیروهای پلیس راه از مرکز به این استان اعزام شوند.

وی افزود: این سامانه قادر است تمام رفتار راننده را در مسیر حرکت رصد کند و تخلف هایی چون سرعت غیرمجاز و یا ساعت کار غیرمجاز را شناسایی و به پاسگاه ها مخابره می کند.

حسین زاده اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی به توقف راننندگان در پلیس راه ها و بررسی مدارک راننده نیست و بر این اساس زمان سفرها نیز به میزان محسوسی کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.