نماینده ولی فقیه لرستان:

عید فطر عید همدلی، اتحاد و اقتدار اسلام در برابر دشمنان

خطیب نماز عید سعید فطر گفت: عید فطر عید همدلی، اتحاد و اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی در جمع نمازگزاران عید سعید فطر در مصلای الغدیر خرم آباد با تبریک این عید بزرگ به مسلمین جهان گفت:ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا و عید فطر عید وحدت و اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان است.

خطیب نماز عید فطر خرم آباد با اشاره به اینکه عید سعید فطر مظهر اجتماع، وحدت و همدلی مسلمانان جهان است گفت: گردهمایی مردم روزه دار در این اجتماع عظیم نشانه اقتدار، امنیت و وحدت امت اسلامی در مقابل دشمنان جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی همچنین پرداخت زکات فطره را بر مسلمانان واجب دانست و افزود: مسلمانان با پرداخت زکات فطره به نیازمندان فقر در جامعه ریشه کن می‌شود.

نماینده، ولی فقیه دراستان با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این نهاد ارزشمند درماه مبارک رمضان با اعزام هزار ۱۰۰ نفر مبلغ به مناطق مختلف استان به وظایف خود خوب عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین با اشاره به روز جهانی اعتیاد گفت: اعتیاد باعث از هم پاشیدن کانون خانواده، طلاق و فقر در جامعه می‌شود، لذا مردم و مسولان برای ریشه کنی این معضل در جامعه باید بیشتر تلاش کنند.

خطیب نماز عید فطر خرم آباد در پایان از حضور یکپارچه مردم ولایت مدار لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر قدردانی کرد.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار