راه اندازی انجمن مدرسه یاران در شهرستان جم

فرماندار شهرستان جم گفت: برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش و برطرف شدن بسیاری از مشکلات، انجمن مدرسه یاران شهرستان جم راه‌اندازی شود.

راه اندازی انجمن مدرسه یاران در شهرستان جمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فتح الله نوروزی شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه مبارک رمضان بر نگه داشتن فضیلت‌های ماه صیام را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس است که باید از آموزه‌ها و درس‌‌‌های این ماه با ارزش در دیگر ماه‌ها استفاده شود.

وی، با تاکید بر توجه به برنامه‌های اوقات فراغت و نقش آن در حل بسیاری از مشکلات دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان دانش آموزان و نیز شناسایی استعدادهای ناب نوجوانی و جوانی، برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان است که باید این مهم مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جم قرار گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جم با بیان اینکه 9 فضای آموزشی جدید در شهرستان در دست اجراست خاطر نشان کرد: مدرسه شهید یمینی انارستان شهرستان جم در هفته دولت افتتاح می‌شود.

نوروزی با تاکید بر راه‌اندازی انجمن مدرسه یاران شهرستان جم تصریح کرد: برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش و حل بسیاری از مشکلات، انجمن مدرسه یاران شهرستان جم راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: در تمام مسائل و موارد آموزش و پرورش همراه و همگام هستیم و از تمام ظرفیت شهرستان برای کمک به این نهاد انسان ساز استفاده می‌شود.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.