ساری

تشکیل ۵۸ پرونده تخلف انتخاباتی در مازندران

 ۵۸ پرونده تخلف انتخاباتی امسال در دادسرای‌های مازندران تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب مازندران با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفت: پنج پرونده برای مدیران اجرایی، ۲ پرونده برای روسای ستاد‌ها و ۵۱ پرونده برای هواداران تشکیل شد و فقط برای ۱۲ پرونده با ارائه مدارک و اسناد کیفر خواست شده تا در دادگاه رسیدگی شود.

وی افزود: تخلفات در این مورد مربوط به مراحل مختلف انتخابات شامل زمان تبلیغات، حین برگزاری و در بیرون از محل اخذ رای گیری بوده است.

حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان اینکه همزمان با اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا برای برخورد با هنجارشکنان در سواحل تدابیر خاصی اندیشیده شده است گفت: مسائل مربوط به امنیت و آسایش عمومی مانند بی‌نظمی‌ها و سلب آسایش از وظایف دادستان‌ها و از حقوق عمومی است.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران افزود: ۱۶۶ هزار و ۱۵۹ پرونده پارسال در دادسرای های مازندران تشکیل‌شد  که از این میزان ۱۷۵ هزار و ۷۹ پرونده مختومه شد.

وی گفت: در بخش اجرای احکام کیفری دادسراها، پارسال ۶۴ هزار و ۴۴۷ پرونده وارد و ۶۵ هزار و ۱۱۸پرونده‌ (بارشد ۱۴ درصدی) مختومه شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار