مشهد؛

نمایش کُمدی «زنبور» روی صحنه تاترنیشابور

نمایش کُمدی «زنبور» در آمفی تئاتر ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،غلامرضا سلامتی، مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان با ذوق و خوش قریحه‌ی تاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته اند آثاری فاخر را تولید کنند تا گواه این باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه والایی است.


وی افزود: نمایش کُمدی «زنبور» برداشتی است که هنرمندان تاتر با نگاهی نو در سطح کشور اجرا نموده اند ودر این شهر نیز همزمان با عیدسعید فطر وجشن سالروز ورود امام رضا «ع» به نیشابور با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی نیشابوربه روی صحنه تاتر آورده اند.


مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در نمایش کُمدی «زنبور» محمد مطهری پور به ایفای نقش می‌پردازد و طراح لباس: مریم جانقربانی – طراح نور: جعفر پوینده – طراح گریم: سمیه یساقی – دستیار گریم: ملیکا فرحبخش – منشی صحنه: مریم جانقربانی – روابط عمومی: محمد جواد عبدی به عنوان عوامل با این گروه همکاری دارند.


سلامتی افزود: نمایش زنبور روایتی کُمدی از زندگی کبوتربازان در جامعه است کسانی که بر پشت‌بام با پرنده‌ها سر و کار دارند که تفاوت منش و حال و هوای آن‌ها با مردم عادی است.


وی گفت: در نمایش کُمدی «زنبور» تلاش شده است عاشقانه با شکل خاص و ناشناخته این قشر از جامعه بر صحنه، نمایش داده شود، چراکه عاشقانه‌ای که منحصر به نگاه از پشت بام به شهر و آدم‌هایی که سرشان به آسمان بند است.


مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: این نمایش در تهران، شیراز ومشهد روی صحنه بوده و محمد مطهری پور پیش از این در نمایش آشپزخانه حسن معجونی در تماشاخانه پالیز وخنداننده شو برنامه تلویزیونی خندوانه به اجرای نقش پرداخته است.


غلامرضا سلامتی گفت: نمایش کُمدی «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی هنرمند جوان تاتر نیشابور و کارگردانی بهزاد آقاجانی و محمد مطهری پور تا ۹ تیر ۹۶ در ساعت ۲، ۰:۳، ۰ شب در آمفی تئاتر ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام // ز.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.