هم‌زمان با سراسر کشور طرح زندگی بارنگ خدا در چهار بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛، حجت‌الاسلام علی اکبر صفری معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان گفت: با توجه به تأکیدات رهبری به موضوعات سبک زندگی اسلامی، طرح زندگی بارنگ خدا باهدف ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در بقاع متبرکه امامزاده حمزه رضا(ع)، سید عباس(ع)، سیدجعفربن احمد(ع) و امامزاده جعفر(ع) شهرستان‌های شیروان، بجنورد، اسفراین و فاروج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری اظهار کرد: ۶ مبلغ خواهر از هر یک از این بقاع برای حضور در دوره‌های آموزشی معرفی خواهند شد و پس از گذراندن دوره‌های تخصصی و آزمون‌های مربوطه، دوره‌های طرح زندگی بارنگ خدا را در استان برگزار خواهند کرد .

وی تصریح کرد: این دوره‌ها به‌صورت هفتگی و ماهانه در سطح چهار بقعه متبرکه خراسان شمالی در اواخر تابستان سال جاری دایر می‌شود .

وی از انجام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دوره‌های غدیر شناسی در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: برای تصمیم‌گیری در این موضوع، نشست‌ها و جلساتی برگزارشده است و سعی داریم با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، کارگاه‌های آموزشی و دوره‌هایی را در موضوع غدیر شناسی با اولویت هیئت‌امنا و خادمان امامزادگان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.