ساری،

تصادف در جاده گلما یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

مسئول ایستگاه ۲ آتش نشانی ساری از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۳ نفر در حادثه انحراف و برخورد یک دستگاه پژو پارس با درخت کنار جاده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محسن نصریان افزود: عصر دیروز خبر انحراف و برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با درخت کنار جاده توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که آتش نشانان ایستکاه ۲ اتش نشانی بلافاصله به محل حادثه در انتهای جاده گلما، روستای دنگسرک ساری اعزام شدند.

مسئول ایستگاه ۲ آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در اثر این حادثه یک سرنشین خودرو جان باخت و ۳ سرنشین دیگر خودرو مصدوم شدند.

نصریان با اشاره به تلاش بی وقفه آتش نشانان ایستگاه ۲ و گروه نجات ایستگاه یک در این عملیات، بیان کرد: آتش نشانان از هرگونه آتش سوزی احتمالی در محل حادثه جلوگیری و ایمنی را در محیط حادثه برقرار کردند.

وی گفت: آتش نشانان با تحویل فوت شده به عوامل سازمان آرامستان شهرداری و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس به ماموریت خود خاتمه دادند.

نصریان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی همه رانندگان تاکید کرد و افزود: در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه، سازمان آرامستان و آتش نشانی ساری همکاری داشته اند.

انتهای پیام/ع

تصادف مرگبار در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار